-->

mandag 3. oktober 2016

Sommerfuggel i vinterland

Hei igjen og takk for at dere besøker bloggen min! :)
I dag vil jeg vise dere et kort
som inneholder både snøfnugg og sommerfugler!
Jeg syns at sangen til Halvdan Sivertsen
er så utrolig fin, så jeg fikk lyst 
til å lage et kort til den sangen.

Både basen og panelet til kortet er hvit Bazzil.
På panelet har jeg brukt punch fra Martha Stewart - 
around the page og brukte embossingsfolder fra Tim Holtz.
Sommerfuglene har fått glitter på vingene
og perler på en metalltråd.
Rundt panelet har jeg brukt perle på et snor
og snøfnugg i hjørnene.
Teksten er printet ut fra PC.


Kortet er laget etter skisse #7 fra Scrappelyst.


Kortet skal være med på følgende utfordringer:

Ha en strålende uke!


8 kommentarer:

  1. Hello Maria, welcome to my butterfly challenge with your very elegant card. The beads on wire is a lovely idea. Your card will be entered for both of the prizes. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  2. Så lekkert med hvitt på hvitt! Kortet er virkelig nydelig, og teksten passer perfekt.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  3. Så nydelig i hvitt på hvitt:)
    Nydelig vinterkort:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos kaBoks DT Bente:)

    SvarSlett
  4. Beautiful detail added to this card, I love the white on white. This is just fabulous! Thanks for sharing at Aud Sentiments!

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert og elegant kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Wow beautiful card. Love all the dies and white on white. Stunning. So glad you shared over at Aud Sentiments.

    Billie A
    Aud Sentiments
    Creative with Stamps
    Catch the bug
    Inspiration Destination

    SvarSlett
  7. En fantastisk tolkning av skissen, og et herlig kort. Og jeg digget hvordan du har laget teksten, den var helt nydelig laget.
    Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig med hvit på hvit! stilig kort. Ønsker deg en fin kveld. Graciela

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"